11/26/2010

Day 2 - MAHA (Parking Lot M)

Status Update : currently siap-siap nak mandi and tidur lepas nih. hehe. esok hari yang mencabar~



SERONOK + TERUJA + BERSEMANGAT
itu jew yang boleh mendiscribekan feeling aku time aku kerje tadi. kerje aku senang jew rupanya. just tenguk bus tuh kehulu-kehilir dengan guide daripada aku.*tapi tak buat pon sebab aku just catitkan detail pasal berapa orang didalamnya jew. hehe. yang pasti aku and amierol shah just stay kat dalam kanopi and wait for bus masuk. kate yang incharge kiteorang, korank suruh jew bus tuh penuhkan kawasan hadapan dahulu lepastuh baru penuhkan kawasan belakang. tapi bus sumenyer stub-burn jew. dowang semua nak parking kat bahagian belakang jew sebab bagi downg parking dekat belakang tuh menyenangkan dan dekat dengan tapak ekspo tuh. tapi dowg tak tahu yang MAHA adew menyediakan ala-ala train yang berkepalakan traktor tuh.*bentuk dia macam kereta yang korank naik dekat ZOO negara tuh. so korank tidak ubah macam pelwat-pelawat didalam ZOO tuh lah kan. haha. so kiteorang tak dapat nak buat apew-apew lah kalau dah degil bin bebal kan. haha. yang kitorang taw yang bus masuk dan bilingan pelawat dicatit thats all fullstop. haha. 

gambar - gambar yang kat bawah nih adalah gelagat orang yang tak biasa kerje manage parking tapi buat-buat taw. huhu. so macam nilah jadi nyer. huhu .and by the way, aku tetibe teringat yang adew satu jew bus yang dua tingkat. so nampak macam rombongan kak jah lah kan. katanya~. tak tahu lagi esok macam mana kan. yang pasti besok adalah majlis perasmian MAHA and what you expect kan, mestilah ramai lagi rombongan kak jah- kak jah yang datang. so bilangan bus pon akan meningkat naik. so macam biasalah aku tetap maintain cool dibawah kanopi yang bahang tuh. maintain tegap jew walaupon adew beberapa titik peluh jantan yang keluar. huhu. 

time breakfast. rupa-rupanya adew breakfast. aku dengan amierol shah siap bagun awal and keluar untuk bersarapan di kedai mamak dekat Sri Serdang pagi tadi. demet tol. huhu.

nih adalah jadual yang patot aku and amierol shah kene tick kan for entry and exit parking bus.*by the way, aku tak puas hati sebab tak adew nama aku and amierol kat whiteboard kat tempat urus setia. dorang just macam pulau kan kitorang yang bertugas dekat site M iaitu bus parking. huhu. 

nih bus yang aku and amierol shah bermaki-makian sebab dah lah bising plus tak nak start bekerje awal. geram gilak. palui.*aku mara sebab aku tak dapat nak dengar aku punyer ipod dengan tenang. arghhh!!!

lepas jew bus rapid tuh beredar aku terus menekan, menekan dan menekan ipod aku untuk memainkan lagu pilihan untuk hari ini. huhu.*baru lah tenang sikit but still bermaki sebab adew bus yang tak dengar cakap.

kiorang ingatkan 3 bus nih adalah bus yang patot dikira. rupa-rupanya 3 ekor bus ini adalah bus shuttle untuk pengunjung jugak. huuuh.

candid sebab baru jew lepas buat muka marah. si shah terus bukak camera and tangkap. terpaksalah aku buat-buat senyum sambil bermaki jugak. haha.

tak nak kalah kan. dye pon nak jugak bergambar. nih kes boring tahap gaban lah nih. sebab tuh siap bergambar. lantaklah apew orang sekeliling nak cakap apew kan. janji kteorang happy.

ini adalah gambar yang dibuat-buat. time nih lah nak buat-buat rajinkan padahal satu kerje pon tak adew kowt time tuh. hoho.

nih lah tempat pot kteorang yang tengah-tengah alam sangat.katanya~semua orang boleyh nampak kopwt pergerakan kteorang.

lunch time. oleh yang disebabkan tak adew meja langsung. aku pon jadikan fail yang diberi sebagai alas untuk aku makan and bagi meluruskan kaki yang hampir-hampir nak patah. aku lunjurkan atas moto. nampak macam tak sopan but thats the way nak selesakan diri. huhu. *tongsampah pon tak adew. adew kew dorang suruh budak-budak pakai uniform merha tuh kutip kat semua site. dah lah perempuan. kecian aku tenguk.

baru lepas mara bus yang degil-degil kat situh.

aksi buatan yang dibuat khas untuk dimasukkan didalam blog nih.


TammaT

3 comments:

  1. ok le tu. ko dok maki pn bkn org dgr maki ko tu. ko maki kt blakang kn. ahaha

    ReplyDelete
  2. hurm btol jgak kn..
    ok2 sok ak maki kat depan dowg.hoho...

    ReplyDelete