11/01/2010

Tertekan Disebalik Kata-kata.

*PERINGATAN
kepada sesiapa yang membaca entri ini.ini adalah rekaan dan monolog dalaman yang terpendam sahaja semata-mata.tidak ada kaitan samada yang hidup mahupun yang mati.haha.

MAMPOS!!
aku nak pindah serumpun kew,nak pindah mane2 kew.suke hati aku lah aku nak stay mane2 kan.kenapa harus adew orang nak pertikaikan.hak aku kan.aku perlukan masa dan ruang untuk berfikir.btw,aku memang suke duduk sorang-sorang.nak buat camne kan?nih adew pulok aku dengar suara-suara sial yang menembusi telinga aku yang mengatakan aku xPERLU,xHARUS pindah ke serumpun.dorang cakap menyemak.hello??do i care?mampoi pegi.mak bapak aku yang bayar duet kolej.bukan mak bapak korank yang bayarkan.so what?*ikhwan ikhwan ikhwan.jangan membenci orang so that orang laen pon tak membenci ko.

dah2 bagus aku tulis satu article kew apew kew lagi bagus.dari melayan persepsi orang yang macam taek.matilah pegi.kalau korank rasa macam dah tak nak kawan dengan aku kew.so better you back off.bagus korank delete aku dari your f!@##*# Facebook Friends List.apew de hal kan.aku still adew mak bapak aku n kawan-kawan aku yang lain.kalau sesiapa yang terasa di sebalik kata-kata nih.so paham-paham jela.sapew yang makan mcd dye yang terasa mcd nyer.haha.

GEMBIRA??
lega aku lepas mendapat hirupan rokok yang tak seberapa mahal or murah.haha.at last,aku dapat juga bernafas di sebalik 1000+ bahan kimia yang terdapat didalam rokok tuh.cerite bab rokok pulak.atuk aku belah mama aku pon meninggal sebab rokok.aku pon tak tahu camne nak cakap.rokok dengan aku adalah suatu kemestian sekarank.nak2 kalau ada problem and aku nih pon selalu jew dengan nasib aku yang malang kan.so rokok lah menjadi rakan yang rapat sekali.huhu.nak harap pada awek.awek pon tak dew.*no women no cry.haha.tapi aku dah adew calon dah.cukup mase aku akan bergelar suami orang.nih semua plan mama aku.kalau tak mesti aku dah lame bercouple macam orang lain.

jap2 aku selalu macam nih.nak bercerite semua didalam satu entri.memang penuh lah kan.xmuat.so berbalik kew cerite atuk aku.aku pada dahulu kala nya rapat sangat dengan atuk aku.almaklumlah cucu pertama dalam family mama aku.so aku selalu naek moto EX5 and pegang dekat side miror tuh.chumel sungguh.nk upload gambar lappy baru hilang kan so gambar-gambar semua sudah hilang.sedey nyer.huhu.so setiap petang aku kan menaiki moto lalu menuju kew kedai apek dekat depan rumah nenek akutuh untuk membeli mainan kotak.pergh dulu JOJO paling mahal wei.so ble dapat jew JOJO senyum lebar lah aku.tapi semua tuh sudah berakhir.tepat jam 4am hari jumaat atuhku telah meninggalkan aku.time tuh aku baru jew mencecah 6tahun.tak sedar apew-apew wei.patot aku rasa pelik ari tuh kenapa atuh aku tak ambik aku dekat taska abim.slalu nyer dye yang ambik aku.

so nak dipendekkan cerita aku pon tak tahu kenapa aku tidak mempunyai kesedaran terhadap bahayanya rokok.walhal sudah banyak contoh kowt yang berlaku depan mata.jika ada orang bagi nasihat kat aku suruh hentikan merokok,aku hanya dapat mendengar dan nasihat tuh macam mencurah diatas daun keladi.memang degil dan degil.haha.

*pastikan anda membaca dan terus membaca bagi kisah nenek ku didalam entri akan datang.btw,berkemungkinan esok aku tidak mengupdate blog ini kerana berada didalam mod peperiksaan.kepada rakan-rakan yang menduduki peperiksaan akhir bagi semester ini.saya Muhammad Ikhwan Bin Kasim ingin mengucapkan selamat maju jaya dan senantiasa lah berdoa bagi mendapatkan keredhaan illahi dan tidak lupa kepada ibubapa juga.mintak lah restu daripada ibu dan ayah selagi mereka masih ada.
sekian~

No comments:

Post a Comment