12/10/2010

Darjah 1

Status Update : baru bangun sebab semalam tenguk cerite LONGKONG 1 + LONGKONG 2..

Malas nak menaip, menaip dan menaip. memang penat sebab tidor lama sangat kowt. semalam stay kat rumah hanif rodzi*member sejak skola rendah. by the way, entri kali nih aku nak bercerite pasal kehidupan time -time skola rendah dulu since adew kawan aku tag aku kat gambar time darjah 1. so kat bawah nanti aku upload kan gambar time darjah satu tuh yew. hehe. 




nah cuba lah teka aku yang mana satu? jap korank cuba scroll kat bawah. tenguk balik yang mane satu aku. hehe. aku dulu paling chumel. hehe. yang dekat bawah aku tuh adalah liyana azizi. dye lah ketua kelas kalau tak silap. cikgu tuh pulak cikgu matematik aku and merangkap cikgu kelas aku. garang seyh dye. tapi disebalik muke garang tuh, dye baik same mama aku. mane tak baik nyer, mama aku setaip hari datang untuk bagi aku makanan time rehat. mama aku pon baik dengan mak liyana azizi tuh sebab mak dye pon hantar makanan time rehat. tapi dari kecik aku memang manjew dengan mama aku. mama aku waktu aku darjah satu tak pernah tinggal kan aku rehat sorang - sorang. haha.




tengah - tengah aku upload nih tetibe mama aku menyelit teguk gambar nih. mama aku meninggat kan aku pasal cikgu nih. cikgu nih pernah sekali tuh tanye satu soalan cepu emas..

"iwan, tuh betol kew mama kamo? nampak mude and saye ingat kan tuh mama tiri kamu."

pergh. aku balik jew and terus bagitaw mama kau pasal mende tuh. alah time kecik - kecik mane lah taw betol kew salah kan?. aku siap tanye mama aku dengan nangis - nangis sebab betol kew aku nih anak tiri kepada mama aku. perghh. mama aku terus gelak and cakap yang aku nih betol - betol lah aku nih anak dye. hehe. *lawak seyh bile teringat balik. hehe.

terdapat insiden lain pulak yang aku ingat waktu darjah satu nih. insiden dimana aku telah menyepitkan tangan nabila zaabar kowt. yang paling bawah and yang paling kiri dari gambar. hehe. ko taw aku memang nakal time kecik. tangan nabila tuh tersepit and berdarah kowt. pastuh dye bgtaw same abang dye. esok nyer abang dye datang kelas and mara - mara kat aku. tapi silap lah dye kn. mama aku adew dari awal kelas sampai abis kelas. haha. mama aku mara balik kowt dye sebab dye mara kat aku. haha.

tu jela cerite yang aku ingat sebab aku dah lupe ar. lame dah kowt. umor aku skrank dh 21tahun. korank kire lah dah berapa tahun semuanyer. hehe. lame dah kowt. huhu.

No comments:

Post a Comment