1/27/2011

Gong Xi Fa Cai~

Status Update : xsabar nak balik rumah, gong xi gong, xi gong sini and sane~haha...

hurm. xsabar rasanya nak balik rumah. cuti CNY dah nak menghampiri aku dah.*gaya macam aku sambut kan?hehe. btw, kalau korank nih jenis yang shopping punya olang, so pergi mintak parent korank duet untuk shopping dekat sg.wang. adew sale kowt. hehe. aku ingat pon nak beli barang sikit dekat sane tapi duet dah abis macam mana?haha. terpakse tahan telinge parent aku lah sebab nak beli barang punya pasal. haha. 

but itu bukan topic untuk entri kali nih. kali nih aku nak merepek pasal aktiviti aku pada cuti - cuti yang panjang selama seminggu nih. nak buat apew erk? aku blur lagi. study kowt. sebab bukak jew sem nanti adew test 1 dah. dah lah sem lepas pointer macam taek. tapi still boleyh belah lagi lah. hehe. nak tenguk result aku kew??hehe. nah ambik nih tenguk korank kire lah sendiri yew. huhu.


tak adew A langsung. so no wonder ar dapat result !@£$ camtuh kan? huhu. so cuti aku dalam masa seminggu tuh kene lah jadi anak yang soleh duduk rumah tolong parent and study. huhu. aku pastikan aku mendapat atas sikit or adew lah sikit A. huhu. chayok ikhwan kasim!!haha. so kalau sesiapa yang pandai - pandai diluar sana meh lah tolong aku naik kan pointer. huhu. aku perlukan batu loncatan. haha. kalau orang lain perlukan couple untuk menjadikan batu loncatan tapi aku nak gune sapew?*mode mencari bunga. haha.

P/s : sesiapa yang berbangsa cina, raikan CNY anda dengan baik - baik tanpa cedera sebab main mercun. huhu. Happy Chinese New Year~

6 comments:

  1. salam...

    anak soleh????? good!!!! (hahahah......)
    ckp jela ko nk crik awek.... nak batu loncatan utk study konon.... ak blg batu kat ko adela... haha..... menggatal btol...... :-p

    ReplyDelete
  2. lpe plak.... nak angpau!!!! hehe........

    ReplyDelete
  3. hurm...saje jela.ak x kisah pon pasal awek2 nih sbb buat serabot jew nk gerak pgi mne2. nk2 time shopping. penat seyh nk tggu..ckup lh sblm2 nih couple.haha...

    btw, aku blom kawen so x boleyh nk kasi angpau..penampau boleyh...

    ReplyDelete
  4. xpe2...... just wait n see....
    nak bg penampau???? melampau r tuh... hahha.... meh ak blg batu kat ko......

    ReplyDelete
  5. halif - sesame lah kte maju demi upm.hahaha~

    zaty - ko nk ak bling gune batu yg dh kat sungai tyme kem tuh kew???hahhaha...

    ReplyDelete