1/14/2011

tikam or ditikam


Status Update : tengah tunggu mama aku balik rumah masakkan makanan kegemaran aku. sambal ikan!!!

hurm. apew yang korank rasa bila ditikam?*bukan tikam betol - betol lah, nih tikam dari belakang oleh kawan baek. apew? macam !@£$ ?,or macam !@£$%^ ?.haha. taw pulak korank kan. aku panas lah hati menahan sebab yang lakukan mende tuh kawan baik kowt. tapi tak tahu lah dia anggap aku nih kawan baek or tak kan. ntah - ntah dia anggap aku nih macam sampah. bila dah dapat apew yang dia nak, pastuh buang aku jew kn?. hey!! engkau tak de perasaan kew? or buat - buat macam tak de perasaan?. bila pikir - pikir balik rasa macam nak hentak jew kepala aku kat dinding. wondering kenapa lah from the first place aku kawan dengan dia kan. tuh lah adew orang cakap "rambut same perang, contact lens lain -lain colour".haha.

neway, apew korank rasa aku patot buat kalau orang yang macam nih? just pretending nothing happen? or let it be jew. sebab masa boleh mengubah segalanya kan?.mana lah tahu masa boleh juga mengubah diri dia. tapi itu pon, if dia sendiri ada inisiatif nak berubah kan. kalau setakat masuk telinga kiri keluar telinga kanan nak buat apew. memang jenis yang tak makan saman punya orang. hampeh. kadang -kadang aku rasa stress jugak. dengan meeting nyer, dengan perangai kawan nyer, dengan karenah family nyer. hurm. ikhwan tuh sume dah nasib badan. you must accept that okay!. huhu.*saje nak sedapkan hati.

btw, aku malas nak ulas panjang pasal tikam menikam nih sebab orang yang menikam mungkin akan terbaca. haha. kalau terbaca pon please fikir -fikirkan apa yang telah engkau buat terhadap aku. aku tak akan berubah dengan sendirinya kalau tak adew perangsang. seperti sarang lebah akan senantiasa diatas pokok kalau seseorang tidak menjoloknya kan? so. fikir - fikirkan~
zaaz~

4 comments:

  1. hensem kew ko nih??hahahah...
    btw, kalau bgtw nnt urang dye mara.huhuh...

    ReplyDelete
  2. alamak, petak ter'emo' plak,
    hehe chill larh weyh,

    ReplyDelete
  3. hurm...meema nih sapew erk??petak??hehe...ikhwan kasim ar..heheh...

    ReplyDelete