5/05/2011

penutupan sementara~

salam.
aku dengan ini mengistiharkan bahawa aku akan meninggalkan blog aku kembali buat seketika bagi melepaskan 2lagi paper final aku yang aku rasa mungkin perlu untuk pemerhatian yang lebih. aku takot yang markah aku akan jatuh. cukuplah dengan hati dan perasaan aku yang telah jatuh. aku tak nak yang markah aku untuk semester ini juga mendapat nasib yang sama. namun aku pun sudah menjangka yang keputusan semester yang kurang daripada 3.0. bukan itu yang aku pinta. aku harap sangat yang aku dapat cuba untuk mengubahkan keputusan itu kepada yang lebih baik. so aku akan meninggalkan kornak iaitu sahabat maya blog ini sementara sehingga 8hb may ini. selepas daripada itu, aku akan menyambung penulisan mengenai hidup aku ini. aku rasa blog ini adalah hidup aku. kawan aku. hati aku. dan segala-galanya.

sekian.

No comments:

Post a Comment